Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorBjørge, Guro
dc.date.accessioned2019-08-29T07:08:38Z
dc.date.available2019-08-29T07:08:38Z
dc.date.issued2019-08-16
dc.date.submitted2019-08-15T22:00:02Z
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/1956/20733
dc.description.abstractStudien tar for seg hvordan NOU 2015:8 konstruerer ulike pedagogiske identiteter og identifiserer hvilke pedagogiske identiteter som er dominerende. Studien tar i bruk det teoretiske rammeverket til Basil Bernstein.en_US
dc.language.isonob
dc.publisherThe University of Bergen
dc.subjectpedagogiske identiteter
dc.subjectFremtidens skole
dc.subjectutdanning 2020
dc.subjectLudvigsen-utvalget
dc.subjectBasil Bernstein
dc.subjectNOU 2015:8
dc.titlePedagogiske identiteter i Fremtidens skole
dc.typeMaster thesis
dc.date.updated2019-08-15T22:00:02Z
dc.rights.holderCopyright the Author. All rights reserved
dc.description.degreeMasteroppgave i pedagogikk IKT
dc.description.localcodePED396
dc.description.localcodeMAPS-PEDIK
dc.subject.nus724112
fs.subjectcodePED396
fs.unitcode17-42-0


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel