Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorSantana, Leilaeng
dc.date.accessioned2010-09-14T09:02:17Z
dc.date.available2010-09-14T09:02:17Z
dc.date.issued2010-05-16eng
dc.date.submitted2010-05-16eng
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/1956/4179
dc.description.abstractFokuset på denne studien er nedgangen av norsk saltfiskeksport til Spania. Det spanske markedet har en høyere kvalitetsstandard for saltfisk, enn hva norske produsenter kan levere. Årsaken til dette kan komme av de forskjellene mellom norske og spanske saltfiskkonvensjoner. Merkevarebygging blir nevnt som en mulig løsning på å øke eksporten av norsk saltfisk til Spania. Eksempelstudiet mitt West Fish beskriver en norsk bedrifts forsøk på å merkevarebygge produktene sine.en_US
dc.format.extent1387555 byteseng
dc.format.mimetypeapplication/pdfeng
dc.language.isonobeng
dc.publisherThe University of Bergeneng
dc.subjectMerkevarebyggingnob
dc.subjectWest Fishnob
dc.subjectKonvensjonernob
dc.titleKonvensjonspåvirkning og bygging av merkevarer for norske saltfiskprodukter i Spania. Vist gjennom eksempelstudiet West Fishnob
dc.typeMaster thesis
dc.rights.holderCopyright the author. All rights reserved
dc.rights.holderThe authoreng
dc.description.degreeMaster i Region og regionalisering
dc.description.localcodeMAHF-REG
dc.description.localcodeREG350GEO60
dc.subject.nus713999eng
dc.subject.nsiVDP::Humaniora: 000::Kulturvitenskap: 060
fs.subjectcodeREG350GEO60


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel