• norsk
    • English
  • English 
    • norsk
    • English
  • Login
View Item 
  •   Home
  • Faculty of Social Sciences
  • Department of Information Science and Media Studies
  • Department of Information Science and Media Studies
  • View Item
  •   Home
  • Faculty of Social Sciences
  • Department of Information Science and Media Studies
  • Department of Information Science and Media Studies
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Mitt lille land - En retorisk analyse av TV 2s egenreklamekonsept

Mathiassen, Lars Henning Voll
Master thesis
Thumbnail
View/Open
84874297.pdf (4.647Mb)
URI
https://hdl.handle.net/1956/4989
Date
2011-06-01
Metadata
Show full item record
Collections
  • Department of Information Science and Media Studies [594]
Abstract
Denne oppgaven prøver å belyse meningene og betydningene som kommer til uttrykk i TV 2s egenreklamekampanje "Mitt lille land". I sammenheng med dette retter oppgaven søkelys på den retoriske situasjon TV 2 var i den tiden kampanjen ble sendt. TV 2 virket å miste grepet på sin profil som allmennkringkasting på grunn av den økonomiske situasjon, og fordi en ny konsesjonsavtale fortsatt ikke var inngått. "Mitt lille land" kan sies å være en av manøvrene for å løse situasjonen.
Publisher
The University of Bergen

Contact Us | Send Feedback

Privacy policy
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Service from  Unit
 

 

Browse

ArchiveCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournalsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournals

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Contact Us | Send Feedback

Privacy policy
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Service from  Unit