Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorHatlevoll, Ingrid Tangstadeng
dc.date.accessioned2011-09-08T08:19:01Z
dc.date.available2011-09-08T08:19:01Z
dc.date.issued2011-05-31eng
dc.date.submitted2011-05-31eng
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1956/4992
dc.description.abstractFøremålet med denne oppgåva har vore å undersøke korleis produksjonsteamet til fjernsynsprogrammet Norsk attraksjon arbeidar med å skape programmet under dei ulike produksjonsfasane. Ut frå eit teoretisk perspektiv på kreativitet, fokuserer produksjonsstudien på korleis programkonseptet vart utforma og kva former for kreativitet ein finn i produksjonen. Innhenting og analyse av materialet har blitt gjort ved tekstanalyse av programmet, feltobservasjon og kvalitativt intervju. Analysearbeidet viser at teamet nyttar ulike typar kreativt arbeid innan dei forskjellige fasane av programproduksjonen, og det viser korleis desse kreative metodane, saman med blant anna arbeidsfordeling, gruppehierarki og rammevilkår påverkar produksjonen av programmet.en_US
dc.format.extent2532343 byteseng
dc.format.mimetypeapplication/pdfeng
dc.language.isonnoeng
dc.publisherThe University of Bergeneng
dc.titleKreative prosessar i fjernsynsskaping - ein produksjonsanalyse av Norsk attraksjoneng
dc.typeMaster thesisen_US
dc.description.localcodeMEVI350
dc.description.localcodeMASV-MEVI
dc.subject.nus735116eng
dc.subject.nsiVDP::Social science: 200::Media science and journalism: 310eng
fs.subjectcodeMEVI350


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel