Show simple item record

dc.contributor.authorHatlestad, Silje Marieeng
dc.date.accessioned2011-09-08T08:31:55Z
dc.date.available2011-09-08T08:31:55Z
dc.date.issued2011-06-01eng
dc.date.submitted2011-06-01eng
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/1956/4994
dc.description.abstractThis master thesis analyzes the three Eurovision Song Contest finals hosted by Norway in 1986, 1996 and 2010. It examines how Norway is presenting the country for European TV-viewers in these finals. The thesis also examines the developments of TV broadcasting by looking at a few important factors, like program hosting, audience participation, interactivity, language and tempo.en_US
dc.description.abstractOppgåva tek føre seg dei tre Eurovision Song Contest-finalane som er arrangert i Noreg, i 1986, 1996 og 2010. Det blir sett på korleis Noreg framstiller og representerar seg sjølv dei gongane finalen har blitt arrangert her. Det blir kartlagt korleis ein i dei to første sendingane driv nasjonalreklame, medan ein i den siste bevisst ikkje gjer det. Oppgåva ser også på dei tre finalane som etappar i fjernsynsutviklinga ved å framheve nokre få, men sentrale dimensjonar som utvikling innan programleiing, publikumsdeltaking, interaktivitet, bildespråk og tempo.en_US
dc.format.extent4818589 byteseng
dc.format.mimetypeapplication/pdfeng
dc.language.isonnoeng
dc.publisherThe University of Bergeneng
dc.subjectEurovision Song Contestnob
dc.subjectNasjonalprofileringnob
dc.subjectNasjonalreklamenob
dc.subjectMediebegivenheternob
dc.titleGood evening Europe, this is Norway : Ei innhaldsanalyse av dei tre internasjonale Eurovision Song Contest-finalane arrangert i Noregeng
dc.typeMaster thesisen_US
dc.description.localcodeMEVI350
dc.description.localcodeMASV-MEVI
dc.subject.nus735116eng
dc.subject.nsiVDP::Social science: 200::Media science and journalism: 310eng
fs.subjectcodeMEVI350


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record