Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorNortvedt, Ragnar
dc.date.accessioned2004-10-28T15:00:17Z
dc.date.available2004-10-28T15:00:17Z
dc.date.issued2004eng
dc.identifier.issn0805-2557
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/1956/529
dc.description.abstractRagnar Nortvedt (Det matematisk-naturvitenskapelige fakultet) beskriver gjennomføringen og drøfter erfaringene fra bruk av mappeevaluering innen emnet: Etikk og velferd hos akvatiske organismer, et emne med bare 5 studenter. Konklusjonene tyder på at denne lærings- og evalueringsformen har ført til stor studentinnsats med bred og dyp læring, noe som gjenspeilet seg i særdeles gode eksamenskarakterer.no_NO
dc.format.extent1538666 byteseng
dc.format.mimetypeapplication/pdfeng
dc.language.isonobeng
dc.publisherProgram for læringsforskning, Universitetet i Bergennob
dc.relation.ispartofseriesUPED-skrift nr. 1/2004no
dc.subjectUniversitetspedagogikknob
dc.titleErfaring fra bruk av mappevurdering innen emnet: Etikk og velferd hos akvatiske organismernob
dc.typeWorking paper
dc.subject.nsiVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280nob


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel