dc.contributor.author | Kleiven, Helga (Kikki) Flesche | |
dc.date.accessioned | 2004-10-28T15:19:41Z | |
dc.date.available | 2004-10-28T15:19:41Z | |
dc.date.issued | 2004 | eng |
dc.identifier.issn | 0805-2557 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/1956/536 | |
dc.description.abstract | Helga (Kikki) Flesche Kleiven (Det matematisk- naturvitenskapelige fakultet) redegjør for oppstarten og gjennomføringen av mappeevaluering som en ny lærings- og vurderingsform i kurset Paleoklimatologi ved Institutt for Geovitenskap. Konklusjonen tyder på at mappeevaluering har ført til større og dypere faglig forståelse, samtidig som denne evalueringsformen har utviklet studentenes faglige skriveferdigheter. | no_NO |
dc.format.extent | 1030001 bytes | eng |
dc.format.mimetype | application/pdf | eng |
dc.language.iso | nob | eng |
dc.publisher | Program for læringsforskning, Universitetet i Bergen | nob |
dc.relation.ispartofseries | UPED-skrift nr. 1/2004 | no |
dc.subject | Universitetspedagogikk | nob |
dc.title | Opplegg og erfaring med bruk av mappe som lærings- og vurderingsform i Paleoklimatologi ved institutt for Geovitenskap høsten 2003 | nob |
dc.type | Working paper | |
dc.subject.nsi | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280 | nob |