Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorKleiven, Helga (Kikki) Flesche
dc.date.accessioned2004-10-28T15:19:41Z
dc.date.available2004-10-28T15:19:41Z
dc.date.issued2004eng
dc.identifier.issn0805-2557
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/1956/536
dc.description.abstractHelga (Kikki) Flesche Kleiven (Det matematisk- naturvitenskapelige fakultet) redegjør for oppstarten og gjennomføringen av mappeevaluering som en ny lærings- og vurderingsform i kurset Paleoklimatologi ved Institutt for Geovitenskap. Konklusjonen tyder på at mappeevaluering har ført til større og dypere faglig forståelse, samtidig som denne evalueringsformen har utviklet studentenes faglige skriveferdigheter.no_NO
dc.format.extent1030001 byteseng
dc.format.mimetypeapplication/pdfeng
dc.language.isonobeng
dc.publisherProgram for læringsforskning, Universitetet i Bergennob
dc.relation.ispartofseriesUPED-skrift nr. 1/2004no
dc.subjectUniversitetspedagogikknob
dc.titleOpplegg og erfaring med bruk av mappe som lærings- og vurderingsform i Paleoklimatologi ved institutt for Geovitenskap høsten 2003nob
dc.typeWorking paper
dc.subject.nsiVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280nob


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel