dc.contributor.author | Jonung, Torbjørn | |
dc.date.accessioned | 2004-10-28T15:21:14Z | |
dc.date.available | 2004-10-28T15:21:14Z | |
dc.date.issued | 2004 | eng |
dc.identifier.issn | 0805-2557 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/1956/537 | |
dc.description.abstract | Torbjørn Jonung (Det medisinske fakultet) har spurt to grupper studenter i ulike faser av medisinstudiet om hvilke forventninger de hadde til hans undervisning og hva de satte pris på / ville ha annerledes. Han reflekterer over tilbakemeldingene og forsøker å endre praksis i tråd med studentenes ønsker. Jonung oppdager også at studentene var overrasket og fornøyd med å få påvirke undervisningsopplegget på en såpass direkte måte. | no_NO |
dc.format.extent | 530768 bytes | eng |
dc.format.mimetype | application/pdf | eng |
dc.language.iso | nob | eng |
dc.publisher | Program for læringsforskning, Universitetet i Bergen | nob |
dc.relation.ispartofseries | UPED-skrift nr. 1/2004 | no |
dc.subject | Universitetspedagogikk | nob |
dc.title | Förvätningar på och evalueringar av två katedrala undervisningsformer - direkt svar till föreläsaren från medicin studenter som läser kirurgi | swe |
dc.type | Working paper | |
dc.subject.nsi | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280 | nob |