It's not real, I invented it. En analyse av Werner Herzogs iscenesetting av virkeligheten i dokumentarfilm
dc.contributor.author | Boklund, Terje | eng |
dc.date.accessioned | 2013-02-18T09:02:29Z | |
dc.date.available | 2013-02-18T09:02:29Z | |
dc.date.issued | 2012-09-03 | eng |
dc.date.submitted | 2012-09-03 | eng |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/1956/6341 | |
dc.description.abstract | En analyse av Werner Herzogs iscenesetting av virkeligheten i dokumentarfilm. Sentrale dokumentarfilmteoretiske begreper anvendt på fiksjonselementer fra Bells From The Deep (1993) og The White Diamond (2004). | en_US |
dc.format.extent | 930231 bytes | eng |
dc.format.mimetype | application/pdf | eng |
dc.language.iso | nob | eng |
dc.publisher | The University of Bergen | eng |
dc.subject | Werner Herzog | eng |
dc.subject | Dokumentarfilm | eng |
dc.title | It's not real, I invented it. En analyse av Werner Herzogs iscenesetting av virkeligheten i dokumentarfilm | eng |
dc.type | Master thesis | en_US |
dc.rights.holder | Copyright the author. All rights reserved | en_US |
dc.description.localcode | MEVI350 | |
dc.description.localcode | MASV-MEVI | |
dc.subject.nus | 735116 | eng |
fs.subjectcode | MEVI350 |