Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorEspeseth, Kristinaeng
dc.date.accessioned2013-05-29T08:12:17Z
dc.date.available2013-05-29T08:12:17Z
dc.date.issued2012-06-01eng
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/1956/6672
dc.description.abstractProblemstillinga for oppgåva er: Korleis kan ein nytta prestasjonslønn som motivasjon for lærarar i den vidaregåande skulen? Oppgåva gir ein presentasjon av moglege verknader og utfordringar ved bruken av prestasjonslønn for lærarar, og korleis ein kan unngå negative effektar der dette er mogleg. I teoridelen av oppgåva presenterer eg ein prinsipal-agent-modell som viser korleis prestasjonslønn kan brukast som eit verktøy for å motivera agentar til meir innsats. Oppgåva inneheld også insentivteori frå eit ikkje-økonomisk perspektiv. Eg nyttar kvantitativ metode i form av ei spørjeundersøking blant utvalde lærarar i vidaregåande skule for å svara på problemstillinga. Dei sentrale funna frå undersøkinga er at lærarane sjølve er lite positive til bruken av prestasjonslønn, og at dei i liten grad føler at eit slikt lønnssystem vil motivera dei til å prestera betre. Undersøkinga viser også at skulane i svært varierande grad er flinke på å gi tilbakemelding på arbeidet til lærarane, og at dette kan vera noko lærarane saknar. I arbeidet med å føreta eit utval nytta eg Research Randomizer, som sikra at lærarane vart tilfeldig vald. Undersøkinga utførte eg ved hjelp av NSD WebSurvey, og eg har nytta Stata 11.0 i arbeidet med analyse av resultata.en_US
dc.format.extent8422455 byteseng
dc.language.isonnoeng
dc.publisherThe University of Bergeneng
dc.titleInsentiv og prestasjon i læraryrket. Korleis kan ein nytta prestasjonslønn som motivasjon for lærarar i den vidaregåande skulen?eng
dc.typeMaster thesisen_US
dc.date.updated2013-05-29T07:54:30Z
dc.rights.holderCopyright the author. All rights reserveden_US
dc.description.localcodeECON390
dc.description.localcodeMASV-SØK
dc.subject.nus734103eng
fs.subjectcodeECON390


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel