Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorMoldøen, Håkon Instefjordeng
dc.date.accessioned2013-09-13T12:07:32Z
dc.date.available2013-09-13T12:07:32Z
dc.date.issued2011-05-30eng
dc.date.submitted2011-05-30eng
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/1956/7170
dc.description.abstractThis thesis is mainly based on my interviews of four chemistry teachers and nine chemistry pupils. The goal of the thesis is to find out how teachers and pupils continue working with a subject after the pupils has been graded in that subject. The interviews have been analyzed and discussed. I have proposed some different approaches to assessment that could help pupils ameliorate their learning.en_US
dc.description.abstractDenne oppgåva er i hovudsak basert på intervju eg har gjennomført av fira kjemilærarar og ni kjemielevar. Oppgåva har som mål å finne ut korleis elevar og lærarar arbeidar vidare med eit emne etter at vurdering er gitt. Intervjua vert analysert og drøfta. Det vert foreslått ulike måtar ein kan arbeida med vurdering som kan bidra til at ein kan få auka læringsutbytte til elevane.en_US
dc.format.extent753092 byteseng
dc.format.mimetypeapplication/pdfeng
dc.language.isonnoeng
dc.publisherThe University of Bergenen_US
dc.subjectVurderingeng
dc.titleIkkje god, ikkje dårleg, men berre OK. Det er bra. Ei kvalitativ studie om etterarbeid ved vurderingar i kjemifaget i vidaregåande skuleen_US
dc.typeMaster thesis
dc.rights.holderCopyright the author. All rights reserveden_US
dc.description.localcodeMAMN-LÆRE
dc.description.localcodeKJEM399K
dc.subject.nus752299eng
fs.subjectcodeKJEM399K


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel