Begrepsforståelse i matematikkfaget
dc.contributor.author | Vinnes, Eivind Ole | eng |
dc.date.accessioned | 2014-08-26T15:34:08Z | |
dc.date.available | 2014-08-26T15:34:08Z | |
dc.date.issued | 2014-05-30 | eng |
dc.date.submitted | 2014-05-30 | eng |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/1956/8332 | |
dc.description.abstract | Intensjonen med denne oppgaven er å kunne gi en vurdering av hvilke matematiske basiskunnskaper elevene som begynner på videregående har og gi noen forslag til hva som kan gjøres for å forbedre undervisningen | en_US |
dc.format.extent | 1342254 bytes | eng |
dc.format.mimetype | application/pdf | eng |
dc.language.iso | nob | eng |
dc.publisher | The University of Bergen | en_US |
dc.subject | Undervisningspraksis | eng |
dc.subject | Begrepsforståelse | eng |
dc.subject | Matematikkvansker | eng |
dc.subject | Matematikk | eng |
dc.title | Begrepsforståelse i matematikkfaget | en_US |
dc.type | Master thesis | |
dc.rights.holder | Copyright the author. All rights reserved | en_US |
dc.description.localcode | VID-MAUMAT | |
dc.description.localcode | MAUMAT650 | |
dc.subject.nus | 753199 | eng |
fs.subjectcode | MAUMAT650 |