Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorVinnes, Eivind Oleeng
dc.date.accessioned2014-08-26T15:34:08Z
dc.date.available2014-08-26T15:34:08Z
dc.date.issued2014-05-30eng
dc.date.submitted2014-05-30eng
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/1956/8332
dc.description.abstractIntensjonen med denne oppgaven er å kunne gi en vurdering av hvilke matematiske basiskunnskaper elevene som begynner på videregående har og gi noen forslag til hva som kan gjøres for å forbedre undervisningenen_US
dc.format.extent1342254 byteseng
dc.format.mimetypeapplication/pdfeng
dc.language.isonobeng
dc.publisherThe University of Bergenen_US
dc.subjectUndervisningspraksiseng
dc.subjectBegrepsforståelseeng
dc.subjectMatematikkvanskereng
dc.subjectMatematikkeng
dc.titleBegrepsforståelse i matematikkfageten_US
dc.typeMaster thesis
dc.rights.holderCopyright the author. All rights reserveden_US
dc.description.localcodeVID-MAUMAT
dc.description.localcodeMAUMAT650
dc.subject.nus753199eng
fs.subjectcodeMAUMAT650


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel