• norsk
    • English
  • norsk 
    • norsk
    • English
  • Logg inn
Vis innførsel 
  •   Hjem
  • Faculty of Psychology
  • Department of Education
  • Department of Education
  • Vis innførsel
  •   Hjem
  • Faculty of Psychology
  • Department of Education
  • Department of Education
  • Vis innførsel
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Møte med yrkesfagleg utdanning i den norske vidaregåande skulen

Sandal, Ann Karin; Smith, Kari
Peer reviewed, Journal article
Published version
Thumbnail
Åpne
Møte med yrkesfagleg utdanning i den norske vidaregåande skulen_2012.pdf (384.0Kb)
Permanent lenke
https://hdl.handle.net/1956/9097
Utgivelsesdato
2012
Metadata
Vis full innførsel
Samlinger
  • Department of Education [255]
Sammendrag
Artikkelen byggjer på ein kvalitativ studie av seks elevar sitt møte med vidaregåande skule, yrkesfaglege utdanningsprogram. Studien undersøkjer elevane sine perspektiv og refleksjonar kring overgangen mellom skuleslaga og vegen vidare i vidaregåande skule og ut i eit yrke. Overgangen til vidaregåande skule medfører kognitive og sosiale endringar for elevane, endringar som òg verkar inn på identitetsdanninga. Studien undersøkjer elevane sine opplevingar av desse endringsprosessane og kva konsekvensar det kan ha for vidare utvikling og læring.
Utgiver
NordYrk
Tidsskrift
Nordic Journal of Vocational Education and Training
Opphavsrett
Copyright the NordYrk. All rights reserved.

Kontakt oss | Gi tilbakemelding

Personvernerklæring
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Levert av  Unit
 

 

Bla i

Hele arkivetDelarkiv og samlingerUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifterDenne samlingenUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifter

Min side

Logg inn

Statistikk

Besøksstatistikk

Kontakt oss | Gi tilbakemelding

Personvernerklæring
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Levert av  Unit