Show simple item record

dc.contributor.authorSandal, Ann Karin
dc.contributor.authorSmith, Kari
dc.date.accessioned2015-01-08T10:09:19Z
dc.date.available2015-01-08T10:09:19Z
dc.date.issued2012eng
dc.identifier.issn2242-458X
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/1956/9097
dc.description.abstractArtikkelen byggjer på ein kvalitativ studie av seks elevar sitt møte med vidaregåande skule, yrkesfaglege utdanningsprogram. Studien undersøkjer elevane sine perspektiv og refleksjonar kring overgangen mellom skuleslaga og vegen vidare i vidaregåande skule og ut i eit yrke. Overgangen til vidaregåande skule medfører kognitive og sosiale endringar for elevane, endringar som òg verkar inn på identitetsdanninga. Studien undersøkjer elevane sine opplevingar av desse endringsprosessane og kva konsekvensar det kan ha for vidare utvikling og læring.en_US
dc.language.isonnoeng
dc.publisherNordYrkeng
dc.relation.ispartof<a href="http://hdl.handle.net/1956/9098" target="blank">Ungdom og utdanningsval: Om elevar sine opplevingar av val og overgangsprosessar</a>eng
dc.titleMøte med yrkesfagleg utdanning i den norske vidaregåande skuleneng
dc.typePeer reviewed
dc.typeJournal article
dc.description.versionpublishedVersion
dc.rights.holderCopyright the NordYrk. All rights reserved.
dc.identifier.cristin1004283
dc.source.journalNordic Journal of Vocational Education and Training
dc.source.402
dc.source.141


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record