Now showing items 1-4 of 4

  • Markedsføring av naturmidler- en vurdering 

    Tønnesen, Maria Høyland (The University of Bergen, 2008-06-02)
    Hensikten med oppgaven var å undersøke og sammenligne markedsføringen av naturmidler i kommunikasjonskanalene apotek, helsekostforretninger, Internett, ukeblad og magasiner. I løpet av ti uker ble det samlet inn annonser, ...
  • Markedsføring av Stavangerregionen: Oljenæringen og kulturlivet i samspill 

    Vabø, Mette (The University of Bergen, 2009-05-15)
    Markedsføring av Stavangerregionen: Oljenæringen og kulturlivet i samspill
  • Markedsføring mot barn 

    Singstad, Frode (The University of Bergen, 2008-11-12)
    Oppgaven redegjør for utvalgte sider ved reguleringen av markedsføring mot barn, med fokus på betydningen av direktivet om urimelig handelspraksis fra 2005, og særlig direktivets innvirkning på det særnorske forbudet mot ...
  • Sunnmørsposten: strategier og konkurransesituasjon. Markedsføring av avis i eierskapskontekst 

    Aalhus, Fride Vedde (The University of Bergen, 2010-06-01)
    Sunnmørsposten er den eneste dagsavis i sitt eget nedslagsfelt. Hva skjer med posisjoneringsarbeidet til en avis når man går inn som eier på samme marked som en selv opererer i? Denne oppgaven ser på forholdet mellom ...