Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorSamara, Akylina
dc.date.accessioned2006-01-25T15:46:49Z
dc.date.available2006-01-25T15:46:49Z
dc.date.issued2005eng
dc.identifier.issn0805-2557
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/1956/1059
dc.description.abstractDenne artikkelen presenterer modulen ”øvelser i gruppeprosesser” i Master i pedagogikk, ved Universitetet i Bergen, Norge. Modulen hadde som mål å trene studentenes veiledningsferdigheter samt forbedre gruppeinteraksjonen. Studenter og veiledere deltok i strukturerte dramaøvelsene med meg som gruppeleder. Studentenes erfaringer viser at øvelsene ble opplevd på en positiv måte og hjalp studentene med å nå modulens mål. Artikkelen beskriver øvelsene som ble brukt og gruppens reaksjoner og diskuterer de positive og negative aspekter ved denne alternative undervisningsformen. Artikkelen gir konkret råd til bruk av slike øvelser og bemerker utbyttet av å bruke dem i høyere utdanning.no_NO
dc.format.extent166501 byteseng
dc.format.mimetypeapplication/pdfeng
dc.language.isonobeng
dc.publisherProgram for læringsforskning, Universitetet i Bergennob
dc.relation.ispartofseriesUPED-skrift nr. 1/2005no
dc.subjectUniversitetspedagogikknob
dc.titleDramatisk undervisning i høyere utdanning: Modulen ”Øvelser i gruppeprosesser” i Master i pedagogikk ved Universitetet i Bergennob
dc.typeWorking paper
dc.subject.nsiVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Psykologi: 260nob
dc.subject.nsiVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280nob


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel