Show simple item record

dc.contributor.authorSinghammer, Johneng
dc.date.accessioned2006-02-15T18:21:53Z
dc.date.available2006-02-15T18:21:53Z
dc.date.issued2006eng
dc.identifier.issn0805-2557eng
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1956/1077
dc.description.abstractJonny Hesthammer beskriver grundig hvordan de har brukt problembasert læring (PBL) som pedagogisk tilnærming kombinert med avansert IKT læringsmateriell og feltstudier i et ekskursjonsbasert kurs til Utah, USA. Studentevalueringer bekrefter at denne kombinasjonen har gitt et meget effektivt læringsmiljø.no
dc.format.extent91881 byteseng
dc.format.mimetypeapplication/pdfeng
dc.language.isonobeng
dc.publisherProgram for læringsforskning, Universitetet i Bergennob
dc.relation.ispartofseriesUPED-skrift nr. 1/2006no
dc.subjectUniversitetspedagogikknob
dc.titleVeiledningsforholdet - samtaler om forventninger, prosess og strukturnob
dc.typeWorking papereng
dc.subject.nsiVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Psykologi: 260nob
dc.subject.nsiVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280nob


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record