BORA - UiB

Bergen Open Research Archive

Veiledningsforholdet - samtaler om forventninger, prosess og struktur

Bergen Open Research Archive

Show simple item record

dc.contributor.author Singhammer, John
dc.date.accessioned 2006-02-15T18:21:53Z
dc.date.available 2006-02-15T18:21:53Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.issn 0805-2557
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/1956/1077
dc.description.abstract Jonny Hesthammer beskriver grundig hvordan de har brukt problembasert læring (PBL) som pedagogisk tilnærming kombinert med avansert IKT læringsmateriell og feltstudier i et ekskursjonsbasert kurs til Utah, USA. Studentevalueringer bekrefter at denne kombinasjonen har gitt et meget effektivt læringsmiljø. no
dc.format.extent 91881 bytes
dc.format.mimetype application/pdf
dc.language.iso nob en
dc.publisher Program for læringsforskning, Universitetet i Bergen no
dc.relation.ispartofseries UPED-skrift nr. 1/2006 no
dc.subject Universitetspedagogikk no
dc.title Veiledningsforholdet - samtaler om forventninger, prosess og struktur no
dc.type Working paper en
dc.subject.nsi VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Psykologi: 260 no
dc.subject.nsi VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280 no


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search BORA


Browse

My Account