BORA - UiB

Bergen Open Research Archive

Om integrering av skriveøvelser i undervisningen

Bergen Open Research Archive

Show simple item record

dc.contributor.author Selnes, Gisle eng
dc.date.accessioned 2006-02-15T18:39:27Z
dc.date.available 2006-02-15T18:39:27Z
dc.date.issued 2006 eng
dc.identifier.issn 0805-2557 eng
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/1956/1082
dc.description.abstract Gisle Selnes har hatt som mål å integrere studentenes skriving og muntlige presentasjoner i den ”sikkert til tider noe søvndyssende talestrømmen fra foreleseren” i sin undervisning i et fordypningsemne i latinamerikansk litteratur. Grunnstammen har vært en fast side – la página de hoy – som alle studenter skriver til hver time. Selnes beskriver både hvorfor og hvordan, og ender med å evaluere opplegget fra både studentenes og eget ståsted: en ubetinget suksess for begge parter. no
dc.format.extent 160151 bytes eng
dc.format.mimetype application/pdf eng
dc.language.iso nob eng
dc.publisher Program for læringsforskning, Universitetet i Bergen nob
dc.relation.ispartofseries UPED-skrift nr. 1/2006 no
dc.subject Universitetspedagogikk nob
dc.title Om integrering av skriveøvelser i undervisningen nob
dc.type Working paper eng
dc.subject.nsi VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Psykologi: 260 nob
dc.subject.nsi VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280 nob


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search BORA


Browse

My Account