Show simple item record

dc.contributor.authorSelnes, Gisleeng
dc.date.accessioned2006-02-15T18:39:27Z
dc.date.available2006-02-15T18:39:27Z
dc.date.issued2006eng
dc.identifier.issn0805-2557eng
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1956/1082
dc.description.abstractGisle Selnes har hatt som mål å integrere studentenes skriving og muntlige presentasjoner i den ”sikkert til tider noe søvndyssende talestrømmen fra foreleseren” i sin undervisning i et fordypningsemne i latinamerikansk litteratur. Grunnstammen har vært en fast side – la página de hoy – som alle studenter skriver til hver time. Selnes beskriver både hvorfor og hvordan, og ender med å evaluere opplegget fra både studentenes og eget ståsted: en ubetinget suksess for begge parter.no
dc.format.extent160151 byteseng
dc.format.mimetypeapplication/pdfeng
dc.language.isonobeng
dc.publisherProgram for læringsforskning, Universitetet i Bergennob
dc.relation.ispartofseriesUPED-skrift nr. 1/2006no
dc.subjectUniversitetspedagogikknob
dc.titleOm integrering av skriveøvelser i undervisningennob
dc.typeWorking papereng
dc.subject.nsiVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Psykologi: 260nob
dc.subject.nsiVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280nob


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record