Show simple item record

dc.contributor.authorFosse, Elisabetheng
dc.contributor.authorHolsen, Ingrideng
dc.date.accessioned2006-02-15T18:46:50Z
dc.date.available2006-02-15T18:46:50Z
dc.date.issued2006eng
dc.identifier.issn0805-2557eng
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1956/1084
dc.description.abstractElisabeth Fosse og Ingrid Holsen beskriver hva problembasert læring (PBL) er og hvordan denne pedagogikken er tatt i bruk i to masterprogrammer ved HEMIL senteret. De har foretatt forskningsintervjuer med studenter og lærere som har deltatt i de PBL-baserte studiene, og de rapporterer utførlig fra disse to undersøkelsene. Deres rapport er spesielt interessant for fag som ønsker å se nærmere på PBL som læringsform.no
dc.format.extent103523 byteseng
dc.format.mimetypeapplication/pdfeng
dc.language.isonobeng
dc.publisherProgram for læringsforskning, Universitetet i Bergennob
dc.relation.ispartofseriesUPED-skrift nr. 1/2006no
dc.subjectUniversitetspedagogikknob
dc.titlePedagogisk utviklingsarbeid ved Hemilsenteret;studenter og faglæreres erfaringer med Problembasert læring våren 2004nob
dc.typeWorking papereng
dc.subject.nsiVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Psykologi: 260nob
dc.subject.nsiVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280nob


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record