dc.contributor.author | Kolstø, Stein Dankert | eng |
dc.date.accessioned | 2008-02-21T11:45:02Z | |
dc.date.available | 2008-02-21T11:45:02Z | |
dc.date.issued | 2006 | eng |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/1956/2597 | |
dc.description | Denne artikkelen er en noe omarbeidet versjon av en artikkel i Tangenten nr.4, 2006, ss. 13-15: Kolstø, S. D.: Læring av matematikk gjennom prosjekter i teknologi og design. | en |
dc.description.abstract | Jeg nærer en uro. Fagområdet teknologi og design skal inkluderes i matematikkfaget, samt i naturfag og kunst og håndverk. Men vil elevene kunne lære naturfag og matematikk eller få økt innsikt i hvordan anvende naturfag og matematikk gjennom å lage teknologiske produkter? | en_US |
dc.language.iso | nob | eng |
dc.publisher | The University of Bergen | en_US |
dc.title | Læring av naturfag og matematikk gjennom prosjekter i teknologi og design | en_US |
dc.type | Journal article | |
dc.subject.nsi | VDP::Matematikk og Naturvitenskap: 400::Fysikk: 430 | nob |