Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorKolstø, Stein Dankerteng
dc.date.accessioned2008-02-21T11:45:02Z
dc.date.available2008-02-21T11:45:02Z
dc.date.issued2006eng
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/1956/2597
dc.descriptionDenne artikkelen er en noe omarbeidet versjon av en artikkel i Tangenten nr.4, 2006, ss. 13-15: Kolstø, S. D.: Læring av matematikk gjennom prosjekter i teknologi og design.en
dc.description.abstractJeg nærer en uro. Fagområdet teknologi og design skal inkluderes i matematikkfaget, samt i naturfag og kunst og håndverk. Men vil elevene kunne lære naturfag og matematikk eller få økt innsikt i hvordan anvende naturfag og matematikk gjennom å lage teknologiske produkter?en_US
dc.language.isonobeng
dc.publisherThe University of Bergenen_US
dc.titleLæring av naturfag og matematikk gjennom prosjekter i teknologi og designen_US
dc.typeJournal article
dc.subject.nsiVDP::Matematikk og Naturvitenskap: 400::Fysikk: 430nob


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel