dc.contributor.author | Gjesdal, Øyvind Liland | eng |
dc.date.accessioned | 2010-05-07T09:27:02Z | |
dc.date.available | 2010-05-07T09:27:02Z | |
dc.date.issued | 2009-12-01 | eng |
dc.date.submitted | 2009-12-01 | eng |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/1956/3909 | |
dc.description.abstract | Et feltstudie om bruken av IKT i en hverdagslivsklasse(VGS). Gjennom et kvalitativt forskningsstudie undersøkes hvordan IKT blir brukt i spesialundervisningen. I studiet brukes Etienne Wengers (1998) begreper om praksisfellesskaper for å se på hvordan de spesialpedagogiske verdier former klasserommet. Hvilke funksjoner IKT har, individuell tilrettelegging i forhold til samarbeid og klasserommets struktur drøftes i oppgaven. | en_US |
dc.format.extent | 538034 bytes | eng |
dc.format.mimetype | application/pdf | eng |
dc.language.iso | nob | eng |
dc.publisher | The University of Bergen | eng |
dc.title | Et multikasusstudie av psykisk utviklingshemmedes bruk av IKT i skolen | eng |
dc.type | Master thesis | en_US |
dc.rights.holder | The author | en_US |
dc.rights.holder | Copyright the author. All rights reserved | en_US |
dc.description.localcode | INFO390 | |
dc.description.localcode | MASV-INFO | |
dc.subject.nus | 735115 | eng |
dc.subject.nsi | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Medievitenskap og journalistikk: 310 | nob |
fs.subjectcode | INFO390 | |