Show simple item record

dc.contributor.authorGjesdal, Øyvind Lilandeng
dc.date.accessioned2010-05-07T09:27:02Z
dc.date.available2010-05-07T09:27:02Z
dc.date.issued2009-12-01eng
dc.date.submitted2009-12-01eng
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1956/3909
dc.description.abstractEt feltstudie om bruken av IKT i en hverdagslivsklasse(VGS). Gjennom et kvalitativt forskningsstudie undersøkes hvordan IKT blir brukt i spesialundervisningen. I studiet brukes Etienne Wengers (1998) begreper om praksisfellesskaper for å se på hvordan de spesialpedagogiske verdier former klasserommet. Hvilke funksjoner IKT har, individuell tilrettelegging i forhold til samarbeid og klasserommets struktur drøftes i oppgaven.en
dc.format.extent538034 byteseng
dc.format.mimetypeapplication/pdfeng
dc.language.isonobeng
dc.publisherThe University of Bergeneng
dc.titleEt multikasusstudie av psykisk utviklingshemmedes bruk av IKT i skoleneng
dc.typeMaster thesiseng
dc.type.degreeMasternob
dc.type.courseINFO390eng
dc.subject.nsiVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Medievitenskap og journalistikk: 310nob
dc.subject.archivecodeMastergradeng
dc.subject.nus735115eng
dc.type.programMASV-INFOeng
dc.rights.holderCopyright the author. All rights reserved
dc.rights.holderThe authoreng


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record