Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorJonung, Torbjørn
dc.date.accessioned2004-10-28T15:21:14Z
dc.date.available2004-10-28T15:21:14Z
dc.date.issued2004eng
dc.identifier.issn0805-2557
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/1956/537
dc.description.abstractTorbjørn Jonung (Det medisinske fakultet) har spurt to grupper studenter i ulike faser av medisinstudiet om hvilke forventninger de hadde til hans undervisning og hva de satte pris på / ville ha annerledes. Han reflekterer over tilbakemeldingene og forsøker å endre praksis i tråd med studentenes ønsker. Jonung oppdager også at studentene var overrasket og fornøyd med å få påvirke undervisningsopplegget på en såpass direkte måte.no_NO
dc.format.extent530768 byteseng
dc.format.mimetypeapplication/pdfeng
dc.language.isonobeng
dc.publisherProgram for læringsforskning, Universitetet i Bergennob
dc.relation.ispartofseriesUPED-skrift nr. 1/2004no
dc.subjectUniversitetspedagogikknob
dc.titleFörvätningar på och evalueringar av två katedrala undervisningsformer - direkt svar till föreläsaren från medicin studenter som läser kirurgiswe
dc.typeWorking paper
dc.subject.nsiVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280nob


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel