Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorSkalle, Line Bergereng
dc.date.accessioned2012-08-09T12:17:01Z
dc.date.available2012-08-09T12:17:01Z
dc.date.issued2012-06-01eng
dc.date.submitted2012-06-01eng
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1956/5941
dc.description.abstractDenne oppgaven sammenlikner musikkvideoene nominert til Spellemannsprisen og Biffs kåring av «Skandinavias beste musikkvideo». Fokuset i oppgaven ligger på norskproduserte musikkvideoer. Oppgaven er utformet som en kvalitativ tekstanalyse. I analysen er musikkvideoene delt inn etter tre kategorier: Kunst, dokumentar og reklame. Oppgaven viser at det finnes et skille mellom fokuseringen på artist og regissør i de to musikkvideokonkurransene.en_US
dc.format.extent1753355 byteseng
dc.format.mimetypeapplication/pdfeng
dc.language.isonobeng
dc.publisherThe University of Bergeneng
dc.titleNorsk musikkvideo: Reklame, kunst og dokumentareng
dc.typeMaster thesisen_US
dc.description.localcodeMEVI350
dc.description.localcodeMASV-MEVI
dc.subject.nus735116eng
dc.subject.nsiVDP::Social science: 200::Media science and journalism: 310eng
fs.subjectcodeMEVI350


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel