Show simple item record

dc.contributor.authorRasmussen, Ann Kareneeng
dc.date.accessioned2012-09-25T08:41:29Z
dc.date.available2012-09-25T08:41:29Z
dc.date.issued2012-06-01eng
dc.date.submitted2012-06-01eng
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1956/6037
dc.description.abstractDette prosjektet undersøker korleis det nasjonale blir representert i reklamar kring dei fire siste internasjonale idrettsarrangementa arrangert i Noreg. Eg tar føre meg Ski-VM i Oslo i 1982, OL på Lillehammer i 1994, Ski-VM i Trondheim i 1997 og Ski-VM i Oslo i 2011, og undersøker korleis denne representasjonen endrar seg i løpet av denne perioden. Dette blir gjort ved å analysere bruk av nasjonale symbol og nasjonale representasjonar i reklamane. Analysen viser at det nasjonale er mangfaldig, men samstundes snevert. Det er dynamisk og utviklar seg til å i større grad bli mangefasettert utover i perioden. Samstundes blir det meir internt og vanskelegare tilgjengeleg for dei som står utanfor det nasjonale fellesskapet.eng
dc.format.extent3061108 byteseng
dc.format.mimetypeapplication/pdfeng
dc.language.isonnoeng
dc.publisherUniversity of Bergeneng
dc.title«Fiskebein gjør seg best i bakken». Ei analyse av representasjonen av det nasjonale i reklamar kring dei fire internasjonale vinteridrettsarrangementa arrangert i Noreg mellom 1982 og 2011eng
dc.typeMaster thesiseng
dc.type.degreeMasternob
dc.type.courseMEVI350eng
dc.subject.archivecodeMastergradeng
dc.subject.nus735116eng
dc.type.programMASV-MEVIeng
dc.rights.holderCopyright the author. All rights reserved


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record