Blar i Faculty of Mathematics and Natural Sciences på emneord "Videregående skole"
Viser treff 1-4 av 4
-
Brøkforståing hjå elevar som startar i den vidaregåande skulen
(Master thesis, 2015-04-30)Målet for denne oppgåva har vore å få større innsikt i kva brøkforståing elevar som startar i den vidaregåande skulen kan ha. To forskingsspørsmål har lagt til grunn for arbeidet mitt: 1.Kva forståing av og dugleikar i ... -
Elevers holdninger til matematikk i videregående skole
(Master thesis, 2016-06-01)Målet med oppgaven har vært å få en dypere innsikt og mer kunnskap om elevers holdninger til matematikken på et høyere nivå i videregående skole. Ut fra et sosialkonstruktivistisk perspektiv har fokus vært rettet mot ... -
Hensikter med lekser i biologiundervisning. En kvalitativ studie av læreres begrunnelser for bruk av lekser i biologifagene i videregående skole
(Master thesis, 2017-06-20)Using homework is a long tradition within Norwegian schools and in most countries. Homework is not embedded in the Norwegian curriculum and hence most teachers choose if they want to give homework or not. Research shows ... -
Misoppfatningar i algebra hjå elevar på første trinn i vidaregåande skule
(Master thesis, 2016-06-02)Denne oppgåva handlar om misoppfatningar i algebra hjå 1.års-elevar i vidaregåande skule. Målet med oppgåva har vore å gje meg som matematikklærar større innsikt i misoppfatningar og vanskar elevar møter i algebra. Eg har ...