Show simple item record

dc.contributor.authorBørhaug, Kjetil
dc.contributor.authorDahle, Bjørnar Østerhus
dc.date.accessioned2024-05-02T11:15:52Z
dc.date.available2024-05-02T11:15:52Z
dc.date.created2023-12-23T11:03:25Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.issn2387-5739
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3128791
dc.description.abstractDet har lenge vore elevråd i norsk skule, med ambisjonar om utdanning til demokratisk deltaking. Forsking tyder på at elevråda er problematiske som demokratisk erfaring for elevane, og dei er i ferd med å bli svekte i lovverk og læreplanverk. Det er derfor viktig å drøfta i kva grad og korleis demokratiske elevråd er mogelege. Framgangsmåten er å trekkja på teoriar om demokrati i politisk liv og antyda korleis elevråd kan spegla slike krav både når det gjeld val, prosessane i elevrådet og gjennomslaget elevrådet har mot skuleleiinga.en_US
dc.language.isonnoen_US
dc.publisherCappelen Dammen_US
dc.rightsAn error occurred on the license name.*
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.uriAn error occurred getting the license - uri.*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleEr demokratiske elevråd mogeleg?en_US
dc.typeJournal articleen_US
dc.typePeer revieweden_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holderCopyright 2023 The Author(s)en_US
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextpostprint
cristin.qualitycode1
dc.identifier.doi10.23865/ntpk.v9.4000
dc.identifier.cristin2217392
dc.source.journalNordisk tidsskrift for pedagogikk og kritikken_US
dc.source.pagenumber234-248en_US
dc.identifier.citationNordisk tidsskrift for pedagogikk og kritikk. 2023, 9, 234-248.en_US
dc.source.volume9en_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record