dc.contributor.author | Lunde, Ingunn | |
dc.date.accessioned | 2006-02-15T18:35:00Z | |
dc.date.available | 2006-02-15T18:35:00Z | |
dc.date.issued | 2006 | eng |
dc.identifier.issn | 0805-2557 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/1956/1080 | |
dc.description.abstract | Ingunn Lunde introduserer to nye genrer i språkundervisning i russisk: fremføring av russiske sanger samt dramatisering av anektdoter. På den måten får studentene både god uttale, økt ordforråd og et innblikk i en viktig del av russisk kultur. Lunde beskriver bakgrunn for, gjennomføring av og evaluering av tiltaket (studentene var meget begeistret!), og planlegger en utvidelse av denne genren og undervisningsformen. | no_NO |
dc.format.extent | 104377 bytes | eng |
dc.format.mimetype | application/pdf | eng |
dc.language.iso | nob | eng |
dc.publisher | Program for læringsforskning, Universitetet i Bergen | nob |
dc.relation.ispartofseries | UPED-skrift nr. 1/2006 | no |
dc.subject | Universitetspedagogikk | nob |
dc.title | Vi synger og vi ler - og lærer russisk: nye genrer i språkundervisningen | nob |
dc.type | Working paper | |
dc.subject.nsi | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Psykologi: 260 | nob |
dc.subject.nsi | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280 | nob |