dc.contributor.author | Brendmoe, Anne Aglen | |
dc.date.accessioned | 2006-08-16T09:46:20Z | |
dc.date.available | 2006-08-16T09:46:20Z | |
dc.date.issued | 2003 | eng |
dc.identifier.isbn | 82-8088-282-0 (electronic version) | eng |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/1956/1815 | |
dc.description.abstract | Fra sammendrag: Denne oppgaven er en kvalitativ studie av en flerkulturell klasse med hovedfokuset på en jentegruppe bestående av fire pakistanske jenter og deres opplevelser av skolen som læringsarena med utgangspunkt i begrepene intersubjektivitet, fellesskap, deltagelse og inkludering. Elevene i klassen går på en Oslo Øst skole med en høy andel av minoritetsspråklige elever. | no_NO |
dc.format.extent | 685343 bytes | eng |
dc.format.mimetype | application/pdf | eng |
dc.language.iso | nob | eng |
dc.publisher | The University of Bergen | eng |
dc.title | "Da vet du at det er de jentene, liksom". Læring og identitetsutvikling i spenningsfeltet mellom majoritetsfelleskapet og minoritetsfellesskapet | nob |
dc.type | Master thesis | |
dc.rights.holder | Copyright the author. All rights reserved | |
dc.rights.holder | The author | eng |
dc.subject.nsi | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280::Andre pedagogiske fag: 289 | nob |