dc.contributor.author | Sandal, Ann Karin | |
dc.contributor.author | Smith, Kari | |
dc.date.accessioned | 2015-01-08T10:09:19Z | |
dc.date.available | 2015-01-08T10:09:19Z | |
dc.date.issued | 2012 | eng |
dc.identifier.issn | 2242-458X | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/1956/9097 | |
dc.description.abstract | Artikkelen byggjer på ein kvalitativ studie av seks elevar sitt møte med vidaregåande skule, yrkesfaglege utdanningsprogram. Studien undersøkjer elevane sine perspektiv og refleksjonar kring overgangen mellom skuleslaga og vegen vidare i vidaregåande skule og ut i eit yrke. Overgangen til vidaregåande skule medfører kognitive og sosiale endringar for elevane, endringar som òg verkar inn på identitetsdanninga. Studien undersøkjer elevane sine opplevingar av desse endringsprosessane og kva konsekvensar det kan ha for vidare utvikling og læring. | en_US |
dc.language.iso | nno | eng |
dc.publisher | NordYrk | eng |
dc.relation.ispartof | <a href="http://hdl.handle.net/1956/9098" target="blank">Ungdom og utdanningsval: Om elevar sine opplevingar av val og overgangsprosessar</a> | eng |
dc.title | Møte med yrkesfagleg utdanning i den norske vidaregåande skulen | eng |
dc.type | Peer reviewed | |
dc.type | Journal article | |
dc.description.version | publishedVersion | |
dc.rights.holder | Copyright the NordYrk. All rights reserved. | |
dc.identifier.cristin | 1004283 | |
dc.source.journal | Nordic Journal of Vocational Education and Training | |
dc.source.40 | 2 | |
dc.source.14 | 1 | |