• norsk
    • English
  • norsk 
    • norsk
    • English
  • Logg inn
Blar i på dokumenttype 
  •   Hjem
  • Blar i på dokumenttype
  •   Hjem
  • Blar i på dokumenttype
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Blar i Bergen Open Research Archive på dokumenttype "Working paper"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z
  • Æ
  • Ø
  • Å

Sorter på:

Rekkefølge:

Resultater:

Viser treff 1-20 av 184

  • Tittel
  • Utgivelsesdato
  • Registreringsdato
  • Forfatter
  • stigende
  • synkende
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Accessing the prior knowledge and teaching a heterogeneous class of dental hygienist 

      Sapkota, Dipak (UPED-skrift, Working paper, 2017)
    • Analyseworkshop i veiledningsprosessen på master- og doktorgradsnivå 

      Bygnes, Susanne (UPED-skrift, Working paper, 2019)
      Rapporten viser erfaringene med bruk av analyseworkshop i veiledningen på master- og doktorgradsnivå på sosiologi. Den ordinære veiledning av tekst ble for en måned lagt om til fordel for to lengre analyseworkshoper der ...
    • Analyzing the impact of recurrent Kahoot tests on student performance 

      Chera, Simona (UPED-skrift, Working paper, 2020)
      Here we performed a small pilot study assessing the impact of recurrent kahoot quizzes on medical students’ performance in cutting-edge subjects (not in the typical curricula). Albeit several inherent design limitations, ...
    • Angående sambandet mellan religionsvetenskaplig forskning och didaktik 

      Cavallin, Clemens (UPED-skrift nr.1/2005, Working paper, 2005)
    • An approach to improve the learning outcome among bachelor students in nutrition 

      Strand, Elin (UPED-skrift, Working paper, 2015-08)
    • Approaches to Social Investment and Their Implications for Poverty in Sweden and the European Union 

      Cronert, Axel; Palme, Joakim (Global Challenges - Working Paper Series, Working paper; Peer reviewed, 2017-09-11)
      The concept of social investment has gained increasing traction among European Union policymakers, as a strategy to reconcile the goals of employment, growth, and social inclusion. In recent years, however, scholars have ...
    • Assessing learning by using focus group interview — a case study 

      Syrjäsuo, Mikko (UPED-skrift;, Working paper, 2021)
    • Assessing the effectiveness of a problem-based learning compared to a traditional learning methodology 

      Jentschke, Sebastian; Wei, Wang (UPED-skrift, Working paper, 2018)
    • Avsluttende oppdrag basismodul UPED620 

      Riise, Julie (UPED-skrift;, Working paper, 2021)
    • Avsluttende oppdrag på basismodul i universitetspedagogikk 

      Tangvik, Randi Julie; Hatlebakk, Jan Gunnar (UPED-skrift;, Working paper, 2021)
    • Before and after: reflections on changes in teaching practice and lessons learnt after taking the University pedagogic training course basis module 1. 

      Ottemöller, Fungisai Gwanzura (UPED-skrift, Working paper, 2015)
    • The Beginnings of Nordic Scribal Culture, ca 1050-1300; workshop on parchment fragment Bergen 28-30 October 2005 

      Ommundsen, Åslaug (Working paper, 2005-10)
    • Beskrivelse av skoleforsøket: Lagring av CO2 under havbunnen 

      Nordbotten, Jan Martin; Rygg, Kristin (Working paper, 2010-03-04)
    • Bridge-ins. About building bridges at the beginning of a language lesson 

      Wunderlich, Ilka (UPED-skrift, Working paper, 2015)
    • Bruk av aktive læringsformer og e-læringsverktøy i Arbeidsmedisin ved UIB 

      Møllerløkken, Ole Jacob (UPED-skrift, Working paper, 2016)
    • Bruk av BOPPS-modellen i undervisning av medisin-studenter 

      Rørtveit, Guri; Halvorsen, Thomas (UPED-skrift, Working paper, 2015)
    • Bruk av eksperiment i undervisningsopplegg fokusert på livsstilsintervensjoner i undervisning for legestudenter 

      Fadnes, Lars Thore (UPED-skrift, Working paper, 2018)
    • Bruk av Power Lab systemet i nevrofysiologi kurset ved seksjon for fysiologi 

      Messaoudi, Elhoucine (UPED-skrift nr. 1/2006, Working paper, 2006)
      Elhoucine Messaoudi beskriver hvordan et IKT basert undervisningsprogram (Power lab systemet - PLS) kan være et godt alternativ til bruk av forsøksdyr (frosk og rotter) i laboratoriekurs innen nevrofysiologi. Han beskriver ...
    • Bruk av simulatorer og roboter i trening og opplæring innen medisin 

      Viste, Asgaut (UPED-skrift nr. 1/2006, Working paper, 2006)
      Increasing interest in patient safety and shortage in training possibilities for new surgeons draw attention to new possibilities for aquiring requested comptetence and skills. In addition, advanced technology and sofisticated ...
    • Bruk av studentaktiviserende virkemidler og integrering av BOPPPS-modellen i undervisning av masterstudenter 

      Sølvik, Una Ørvim (UPED-skrift, Working paper, 2016)

      Kontakt oss | Gi tilbakemelding

      Personvernerklæring
      DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

      Levert av  Unit
       

       

      Bla i

      Hele arkivetDelarkiv og samlingerUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifter

      Min side

      Logg inn

      Kontakt oss | Gi tilbakemelding

      Personvernerklæring
      DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

      Levert av  Unit