Browsing Bergen Open Research Archive by Author "Gujord, Ann-Kristin Helland"
Now showing items 1-7 of 7
-
Framvekst av morfologi, syntaks og ordforråd i tidleg andrespråksutvikling - ein longitudinell kasusstudie
Gujord, Ann-Kristin Helland; Neteland, Randi; Selås, Magnhild (Peer reviewed; Journal article, 2018)I denne longitudinelle undersøkinga studerer vi den norskspråklege utviklinga innanfor ordforråd, morfologi og syntaks hos to fleirspråklege barn som starta å lære norsk i barnehagen. Det finst få empiriske studiar av barn ... -
Grammatical encoding of past time in L2 Norwegian: The roles of L1 influence and verb semantics
Gujord, Ann-Kristin Helland (Doctoral thesis, 2013-06-07)The focus of the present thesis is the encoding of past time in L2 Norwegian. In Norwegian, the notion of past is grammaticalised through two categories, the preterite and the perfect, which are the two main structures ... -
Kor e alle k-ar hen? Variasjon mellom k- og v- i spørjeord blant bergenske barnehagebarn
Neteland, Randi; Selås, Magnhild; Gujord, Ann-Kristin Helland (Journal article; Peer reviewed, 2022)Artikkelen presenterer ei undersøking av variasjon mellom k- og v- i framlyd av spørjeord blant bergenske barnehagebarn med norsk som første- og andrespråk. I undersøkinga er det brukt innsikter frå både sosiolingvistikk ... -
The 'Perfect Candidate' for Transfer: A discussion of L1 Influence in L2 Acquisition of Tense-Aspect Morphology
Gujord, Ann-Kristin Helland (Second Language Acquisition;118, Chapter, 2017) -
Syntaktisk kompleksitet på tvers av rammeverksnivå
Gujord, Ann-Kristin Helland (Journal article; Peer reviewed, 2021)Artikkelen presenterer ein studie av samanhengen mellom syntaktisk kompleksitet og ferdigheitsnivå basert på 120 tekstar fordelte på fire ferdigheitsnivå (A2–C1) etter Det felles europeiske rammeverket for læring, undervisning ... -
Vilkår for læring og bruk av andrespråk i akademia: Internasjonalt tilsette sine erfaringar med språk på norske universitet og høgskular i lys av rådande språkpolitikk
Gujord, Ann-Kristin Helland; Molde, Else Berit; Olsen, Anna-Marie Kjøde; Wunderlich, Ilka (Journal article; Peer reviewed, 2022)Denne artikkelen presenterer ein studie som utforskar kva for plass og vilkår det norske språket har blant internasjonalt tilsette i norsk akademia. Studien inngår i forskingsprosjektet NINjA – Norsk i akademia og byggjer ... -
Who succeeds and who fails? Exploring the role of background variables in explaining the outcomes of L2 language tests
Gujord, Ann-Kristin Helland (Journal article; Peer reviewed, 2022)This study explores whether and to what extent the background information supplied by 10,155 immigrants who took an official language test in Norwegian affected their chances of passing one, two, or all three parts of the ...