dc.contributor.author | Hetland, Torunn Elise | eng |
dc.date.accessioned | 2009-10-22T15:26:52Z | |
dc.date.available | 2009-10-22T15:26:52Z | |
dc.date.issued | 2009-05-15 | eng |
dc.date.submitted | 2009-05-15 | eng |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/1956/3558 | |
dc.description.abstract | Oppgåva handlar om lesing av litterære tekstar som kulturbygging. Empirien, bandopptak og observasjon, er frå elevar og lærar sitt arbeid med folkediktingstekstar på linja for studiespesialisering VG2, vidaregåande skule. Det blir undersøkt korleis elevar og lærar skaper meining i møte med tekstane. Diskurs og dialog er to sentrale omgrep. | en_US |
dc.format.extent | 968277 bytes | eng |
dc.format.mimetype | application/pdf | eng |
dc.language.iso | nno | eng |
dc.publisher | The University of Bergen | eng |
dc.subject | Norsk | nob |
dc.subject | Didaktikk | nob |
dc.subject | Lesing | nob |
dc.subject | Kulturbygging | nob |
dc.subject | Diskursar | nob |
dc.subject | Dialog | nob |
dc.title | Litteraturen og dialogen. Dei mange stemmene i litteraturen, i klasserommet og i verda | eng |
dc.type | Master thesis | |
dc.rights.holder | Copyright the author. All rights reserved | |
dc.rights.holder | The author | eng |
dc.description.degree | Master i Nordisk språk og litteratur | |
dc.description.localcode | MAHF-NORD | |
dc.description.localcode | NOLISP350 | |
dc.subject.nus | 711123 | eng |
dc.subject.nsi | VDP::Humaniora: 000::Språkvitenskapelige fag: 010::Nordiske språk: 018 | |
fs.subjectcode | NOLISP350 | |