dc.contributor.author | Mangersnes, Julie | eng |
dc.date.accessioned | 2012-10-17T09:04:02Z | |
dc.date.available | 2012-10-17T09:04:02Z | |
dc.date.issued | 2012-05-15 | eng |
dc.date.submitted | 2012-05-15 | eng |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/1956/6114 | |
dc.description.abstract | Denne oppgåva er ei kvalitativ studie som utforskar musikkterapeutar sine opplevingar av deira profesjonalitet i høve til dei ulike rollene dei har i ein sjukehuskontekst. Metoden som er vorte brukt er semistrukturert intervju med tre musikkterapeutar som jobbar eller har jobba på barneavdeling i Noreg. Aktuelle tekstar som skildrar musikkterapeutisk arbeid med born på sjukehus i Noreg, identifiserar dei mange rollene musikkterapeutane tar i bruk. Basert på dette såg eg behovet for ei studie som omtalar musikkterapi med born på sjukehus frå eit profesjonsteoretisk perspektiv. Litteraturgjennomgangen i denne oppgåva omfattar difor teoriar om profesjonsomgrepet, men hovudfokuset vil vere på tekstar knytt til musikkterapiprofesjonen. Mykje av det musikkterapeutiske arbeidet med born på sjukehus i Noreg er basert på ei miljøretta og samfunnsmusikkterapeutisk tilnærming, og litteraturen vil difor også omhandle dette. Funna i intervjua identifiserar nokre utfordringar med å vere ein ikkje-medisinsk profesjon i eit stort medisinsk system. Musikkterapeutar på sjukehus har ofte ei variert og udefinert rolle. Denne masteroppgåva vektlegg forholdet mellom desse strukturelle aspekta og musikkterapeutane si kjensle av ein fagleg identitet. | en_US |
dc.description.abstract | This thesis is a qualitative study exploring music therapists' experiences of their professionalism in relation to the different roles they have in this hospital context. The method used is semi-structured interviews with tree music therapists who works or has been working at a children's ward in Norwegian hospitals. Current texts describing music therapeutic work in this hospital context in Norway identify the numerous roles music therapists take in their work. Based on this I saw the need for a study that referred to music therapists working with children in hospitals based on a professional perspective. The literature review in this thesis therefore includes theories on professions in general, but the main focus is on texts about music therapy as a profession. Music therapy work with children in hospitals in Norway is to a large extent based on an environmentally oriented and community music therapy approach. Literature on community music therapy is also emphasized. The findings in the interviews identify some challenges with being a non-medical profession in a large medical system. The music therapists' role in a hospital setting is often diverse and undefined. This thesis emphasizes the relationship between these structural aspects and the music therapists' sense of professional identity. | en_US |
dc.format.extent | 3561178 bytes | eng |
dc.format.mimetype | application/pdf | eng |
dc.language.iso | nno | eng |
dc.publisher | The University of Bergen | eng |
dc.title | "Kva er meg, og kva er systemet?" - Ei kvalitativ undersøking av musikkterapeutar sine erfaringar i høve til sin rolle og profesjonalitet i arbeid med born på sjukehus | eng |
dc.type | Master thesis | |
dc.rights.holder | Copyright the author. All rights reserved | |
dc.description.degree | Master i Musikkterapi | |
dc.description.localcode | MAHF-MUTP | |
dc.description.localcode | MUTP350 | |
dc.subject.nus | 715999 | eng |
fs.subjectcode | MUTP350 | |