Blar i Department of Linguistics, Literary and Aestetic Studies på emneord "YouTube"
Viser treff 1-3 av 3
-
Beyond the tourist gaze: the role of visual media in creating smart tourism approaches - An empirical research on visual social networks
(Master thesis, 2020-07-01)This study analyses the impact and usage of images and videos on social networks in tourism development from the perspective of tourist-users and tourism providers. The aim is to understand to what extent social networks ... -
Det Populære Og Det Digitale: Synet på leseren og hennes tekstobjekt
(Master thesis, 2018-09-26)Denne masteroppgaven utforsker forholdet mellom det populære og dets leser innenfor den digitale sfæren, samt det negative synet en kan assosiere med den masseproduserte og populære formen for kultur og litteratur. Ved å ... -
The Digital Audience - How social media platforms encourage behavior between content creators and their audiences
(Master thesis, 2021-06-02)Denne studien har som formål å analysere i detalj forholdet mellom publikum og innholdsskaper blant de mest brukte sosiale nettverk sidene, for å forstå sammenkoblingen mellom skaper, plattform og publikum. Sosiale mediers ...