dc.contributor.author | Gjefsen, Ragnhild | eng |
dc.date.accessioned | 2012-08-02T08:22:49Z | |
dc.date.available | 2012-08-02T08:22:49Z | |
dc.date.issued | 2012-05-15 | eng |
dc.date.submitted | 2012-05-15 | eng |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/1956/5886 | |
dc.description.abstract | Denne masteroppgåva forsøker å sette det nye regiteatret i perspektiv, gjennom å sjå på utviklinga av moderne regiteater i Noreg og Tyskland. Eg vil sjå på korleis tysk tradisjon har påverka det norske regiteatret gjennom tre periodar frå tidleg 1900-tal, og korleis samspelet mellom dei to tradisjonane har utvikla seg i retning av å bli meir gjensidig. Gjennom å sjå på tre norske produksjonar frå 2000-talet viser eg korleis norsk regiteater gjer seg gjeldande i Tyskland meir enn nokon gong. | en_US |
dc.description.abstract | The new director's theatre in light of Norwegian and German tradition In this master thesis I aim at viewing new Norwegian director's theatre in perspective, by exploring the development of modern director's theatre in Norway compared with German tradition. Starting with the early 20th century, I will show how German tradition has influenced the Norwegian director's theatre throughout time, asking how the relationship between the two traditions has changed over the years. By taking a closer look at three productions from the 2000s I will show how there is a rising interest for Norwegian and Nordic theatre - now more than ever. | en_US |
dc.format.extent | 1374702 bytes | eng |
dc.format.mimetype | application/pdf | eng |
dc.language.iso | nno | eng |
dc.publisher | The University of Bergen | eng |
dc.subject | regiteater | eng |
dc.subject | Ibsenfestivalen | eng |
dc.subject | postdramatisk | eng |
dc.subject | Tyskland | eng |
dc.subject | Norge | eng |
dc.subject | Max Reinhardt | eng |
dc.subject | Bertolt Brecht | eng |
dc.subject | Bremergenerasjonen | eng |
dc.subject | Peter Zadek | eng |
dc.subject | Peter Stein | eng |
dc.subject | Kjetil Bang-Hansen | eng |
dc.subject | Stein Winge | eng |
dc.subject | Therese Bjørneboe | eng |
dc.subject | Eirik Stubø | eng |
dc.subject | Nasjonaltheatret | eng |
dc.subject | Den Nationale Scene | eng |
dc.subject | Vildanden | eng |
dc.subject | Ibsenmaskin | eng |
dc.subject | Før soloppgang | eng |
dc.subject | Vegard Vinge | eng |
dc.subject | Ida Müller | eng |
dc.subject | Tore Vagn Lid | eng |
dc.subject | Agnes Mowinckel | eng |
dc.subject | Hans Jacob Nilsen | eng |
dc.title | Det nye regiteatret i ljos av samspelet mellom norsk og tysk tradisjon | eng |
dc.type | Master thesis | |
dc.description.degree | Master i Teatervitenskap | |
dc.description.localcode | MAHF-TEAT | |
dc.description.localcode | TEAT350 | |
dc.subject.nus | 715209 | eng |
dc.subject.nsi | VDP::Humanities: 000::Movie and drama: 170::Theatre studies: 172 | |
fs.subjectcode | TEAT350 | |