Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorMangersnes, Julieeng
dc.date.accessioned2012-10-17T09:04:02Z
dc.date.available2012-10-17T09:04:02Z
dc.date.issued2012-05-15eng
dc.date.submitted2012-05-15eng
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/1956/6114
dc.description.abstractDenne oppgåva er ei kvalitativ studie som utforskar musikkterapeutar sine opplevingar av deira profesjonalitet i høve til dei ulike rollene dei har i ein sjukehuskontekst. Metoden som er vorte brukt er semistrukturert intervju med tre musikkterapeutar som jobbar eller har jobba på barneavdeling i Noreg. Aktuelle tekstar som skildrar musikkterapeutisk arbeid med born på sjukehus i Noreg, identifiserar dei mange rollene musikkterapeutane tar i bruk. Basert på dette såg eg behovet for ei studie som omtalar musikkterapi med born på sjukehus frå eit profesjonsteoretisk perspektiv. Litteraturgjennomgangen i denne oppgåva omfattar difor teoriar om profesjonsomgrepet, men hovudfokuset vil vere på tekstar knytt til musikkterapiprofesjonen. Mykje av det musikkterapeutiske arbeidet med born på sjukehus i Noreg er basert på ei miljøretta og samfunnsmusikkterapeutisk tilnærming, og litteraturen vil difor også omhandle dette. Funna i intervjua identifiserar nokre utfordringar med å vere ein ikkje-medisinsk profesjon i eit stort medisinsk system. Musikkterapeutar på sjukehus har ofte ei variert og udefinert rolle. Denne masteroppgåva vektlegg forholdet mellom desse strukturelle aspekta og musikkterapeutane si kjensle av ein fagleg identitet.en_US
dc.description.abstractThis thesis is a qualitative study exploring music therapists' experiences of their professionalism in relation to the different roles they have in this hospital context. The method used is semi-structured interviews with tree music therapists who works or has been working at a children's ward in Norwegian hospitals. Current texts describing music therapeutic work in this hospital context in Norway identify the numerous roles music therapists take in their work. Based on this I saw the need for a study that referred to music therapists working with children in hospitals based on a professional perspective. The literature review in this thesis therefore includes theories on professions in general, but the main focus is on texts about music therapy as a profession. Music therapy work with children in hospitals in Norway is to a large extent based on an environmentally oriented and community music therapy approach. Literature on community music therapy is also emphasized. The findings in the interviews identify some challenges with being a non-medical profession in a large medical system. The music therapists' role in a hospital setting is often diverse and undefined. This thesis emphasizes the relationship between these structural aspects and the music therapists' sense of professional identity.en_US
dc.format.extent3561178 byteseng
dc.format.mimetypeapplication/pdfeng
dc.language.isonnoeng
dc.publisherThe University of Bergeneng
dc.title"Kva er meg, og kva er systemet?" - Ei kvalitativ undersøking av musikkterapeutar sine erfaringar i høve til sin rolle og profesjonalitet i arbeid med born på sjukehuseng
dc.typeMaster thesis
dc.rights.holderCopyright the author. All rights reserved
dc.description.degreeMaster i Musikkterapi
dc.description.localcodeMAHF-MUTP
dc.description.localcodeMUTP350
dc.subject.nus715999eng
fs.subjectcodeMUTP350


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel