Skolefag som politisk konstruksjon. En sosiologisk analyse av den politiske prosessen bak grunnskolefaget "Kristendomskunnskap med religions- og livssynsorientering"
dc.contributor.author | Lorentzen, Elin | eng |
dc.date.accessioned | 2006-06-12T12:24:28Z | |
dc.date.available | 2006-06-12T12:24:28Z | |
dc.date.issued | 2000 | eng |
dc.identifier.isbn | 82-8088-182-4 (electronic version) | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/1956/1277 | |
dc.format.extent | 392086 bytes | eng |
dc.format.mimetype | application/pdf | eng |
dc.language.iso | nob | eng |
dc.publisher | The University of Bergen | eng |
dc.title | Skolefag som politisk konstruksjon. En sosiologisk analyse av den politiske prosessen bak grunnskolefaget "Kristendomskunnskap med religions- og livssynsorientering" | nob |
dc.type | Master thesis | en_US |
dc.rights.holder | The author | en_US |
dc.rights.holder | Copyright the author. All rights reserved | en_US |
dc.subject.nsi | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Sosiologi: 220 | nob |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
-
Department of Sociology [424]