• norsk
    • English
  • norsk 
    • norsk
    • English
  • Logg inn
Blar i på forfatter 
  •   Hjem
  • Blar i på forfatter
  •   Hjem
  • Blar i på forfatter
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Blar i Bergen Open Research Archive på forfatter "Klevjer, Rune"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z
  • Æ
  • Ø
  • Å

Sorter på:

Rekkefølge:

Resultater:

Viser treff 1-8 av 8

  • Tittel
  • Utgivelsesdato
  • Registreringsdato
  • Forfatter
  • stigende
  • synkende
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Civilization IV i den videregående skolen: mellom fortrolighet og fremmedgjøring 

      Klevjer, Rune (Journal article; Peer reviewed, 2021)
      Studien tar for seg et 3-ukers undervisningsopplegg med strategispillet Civilization IV i samfunnsfag i videregående skole. Spillet krever en systemorientert håndtering av komplekse samfunnsforhold, noe som er utfordrende ...
    • The Cultural Value of Games: Computer Games and Cultural Policy in Europe 

      Klevjer, Rune (Changing Media, Changing Europe, Chapter; Peer reviewed, 2008)
      In this chapter I want to discuss the concept of ‘cultural value’ in computer games, as a reflection on why and how games might be a part of a future European cultural policy. To readers who are only vaguely familiar with ...
    • Cut scenes 

      Klevjer, Rune (Chapter; Peer reviewed, 2014)
    • Dataspillanalyse: reisen og kartet 

      Klevjer, Rune (Chapter; Peer reviewed, 2008)
    • Kafésamtale eller skolearbeid? Rapport fra et nølende forsøk på mer studentaktiv læring 

      Klevjer, Rune (UPED-skrift, Working paper, 2014)
    • Kva er dataspel? Folkeopplysning for professorar 

      Jørgensen, Kristine; Klevjer, Rune (Chapter; Peer reviewed, 2012)
    • Virtuality and depiction in video game representation 

      Klevjer, Rune (Journal article; Peer reviewed, 2019)
      This article seeks to clarify the role of the image in video game representation. I argue that virtuality is incompatible with depictive representation and that the distinction between virtual environments and interactive ...
    • What is the Avatar? Fiction and Embodiment in Avatar-Based Singleplayer Computer Games 

      Klevjer, Rune (Doctoral thesis, 2006-07-14)

      Kontakt oss | Gi tilbakemelding

      Personvernerklæring
      DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

      Levert av  Unit
       

       

      Bla i

      Hele arkivetDelarkiv og samlingerUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifter

      Min side

      Logg inn

      Kontakt oss | Gi tilbakemelding

      Personvernerklæring
      DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

      Levert av  Unit