Toggle navigation
norsk
English
norsk
norsk
English
Logg inn
Toggle navigation
Vis innførsel
Hjem
Faculty of Humanities
Department of Linguistics, Literary and Aestetic Studies
Department of Linguistics, Literary and Aestetic Studies
Vis innførsel
Hjem
Faculty of Humanities
Department of Linguistics, Literary and Aestetic Studies
Department of Linguistics, Literary and Aestetic Studies
Vis innførsel
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
The hows and whys of coding categories in a learner corpus (or "how and why an error-tagged learner corpus is not ipso facto one big comparative fallacy")
Tenfjord, Kari
;
Hagen, Jon Erik
;
Johansen, Hilde
Journal article
Published version
Åpne
PDF (14.17Mb)
Permanent lenke
https://hdl.handle.net/11250/3028276
Utgivelsesdato
2006
Metadata
Vis full innførsel
Samlinger
Department of Linguistics, Literary and Aestetic Studies
[994]
Originalversjon
Rivista di Psicolinguistica Applicata (RiPLA). 2006, (VI)3, 93–108.
Tidsskrift
Rivista di Psicolinguistica Applicata (RiPLA)
Opphavsrett
Copyright Rivista di Psicolinguistica Applicata
Hele arkivet
Denne samlingen
Bla i
Hele arkivet
Delarkiv og samlinger
Utgivelsesdato
Forfattere
Titler
Emneord
Dokumenttyper
Tidsskrifter
Denne samlingen
Utgivelsesdato
Forfattere
Titler
Emneord
Dokumenttyper
Tidsskrifter
Min side
Logg inn
Statistikk
Besøksstatistikk