Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorGarli, Olav Tidemann
dc.contributor.authorKlinge, Aina Cecilie Moe
dc.date.accessioned2023-06-22T07:06:10Z
dc.date.available2023-06-22T07:06:10Z
dc.date.issued2023-05-15
dc.date.submitted2023-06-20T22:00:10Z
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3072588
dc.description.abstractStatistisk læring (SL) er ein kjernemekanisme i språklæring. SL har vorte undersøkt i både åtferdsbaserte og nevrofysiologiske eksperiment. I det fylgjande vil me presentera rammene for eit EEG-eksperiment kor tjue deltakarar (ukyndige i russisk eller andre slaviske språk) fekk høyre ein talestraum med russiske ord, kor seks moglege rotord var sett saman med to moglege endingar. Kort fortalt var målet for studien å undersøka om eksponering for naturleg språkstimuli utløyste ein nevrofysiologisk markør for regeltileigning gjennom statistisk læring som kallast statistical mismatch negativity (sMMN). Eit anna mål var å undersøka om deltakarane opplevde læring. Dette dokumentet inneheld kappe og artikkel for studien.
dc.language.isoeng
dc.publisherThe University of Bergen
dc.rightsCopyright the Author. All rights reserved
dc.subjectMismatch Negativity
dc.subjectStatistical learning
dc.subjectStatistisk læring
dc.subjectNøkkelord: Språklæring
dc.subjectERP
dc.subjectphMMN. 
dc.subjectEEG
dc.subjectphMMN Key words: Language acquisition
dc.subjectsMMN
dc.titleUnknowingly knowing the unknown - exploring the MMN of statistical language learning in a natural linguistic context
dc.typeMaster thesis
dc.date.updated2023-06-20T22:00:10Z
dc.rights.holderCopyright the Author. All rights reserved
dc.description.degreeMasteroppgåve i logopedi
dc.description.localcodeLOGO345
dc.description.localcodeMAPS-LOG06
dc.subject.nus769945
fs.subjectcodeLOGO345
fs.unitcode17-32-0


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel