Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorLoftesnes, Urd Hege
dc.date.accessioned2024-04-15T08:04:49Z
dc.date.available2024-04-15T08:04:49Z
dc.date.issued2023-10-24
dc.date.submitted2024-04-12T09:11:55Z
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3126444
dc.description.abstractKvalitativ studie av hvordan innføring av faste læringsmøter påvirker deltakernes kommunikasjon, samhandling og håndtering av risiko. Studien gir innsikt i hvordan innføring av læringsmøter påvirker ansatte ved psykiatriske akuttavdelinger.en_US
dc.description.abstractQualitative study of how dialogue meetings influence participant`s communication, cooperation and risk management. The study gives insight as to how implentatation of dialogue meetings influence emploees in acute psykiatriv wards.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherThe University of Bergenen_US
dc.rightsCopyright the Author. All rights reserved
dc.subjecttilliten_US
dc.subjectsamhandlingen_US
dc.subjectlæringen_US
dc.subjectuønskede hendelseren_US
dc.subjectsamhandling.en_US
dc.subjectpsykologisk tryggheten_US
dc.subjectpasientsikkerheten_US
dc.subjectKommunikasjonen_US
dc.titleÅ lære av feil: en kvalitativ studie av læringsmøter ved en psykiatrisk klinikken_US
dc.title.alternativeLearning from adverse events: A qualitative study og dialouge meetings in an acute psychiatric hospitalen_US
dc.typeMaster thesisen_US
dc.date.updated2024-04-12T09:11:55Z
dc.rights.holderCopyright the Author. All rights reserveden_US
dc.description.degreeMasteroppgave i helseledelse, kvalitetsforbedring og helseøkonomi (EVU)
dc.description.localcodeHELVID650en_US
dc.description.localcodeMATF-HEVIDen_US
dc.subject.nus761901
fs.subjectcodeHELVID650
fs.unitcode13-26-0


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel