Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorLandøy, Ane
dc.contributor.authorPopa, Daniela
dc.contributor.authorRepanovici, Angela
dc.date.accessioned2021-04-23T09:34:59Z
dc.date.available2021-04-23T09:34:59Z
dc.date.created2020-02-21T08:57:31Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.isbn978-3-030-34258-6
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2739306
dc.language.isoengen_US
dc.publisherSpringeren_US
dc.relation.urihttps://link.springer.com/book/10.1007/978-3-030-34258-6#toc
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleCollaboration in Designing a Pedagogical Approach in Information Literacyen_US
dc.typeBooken_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holderCopyright The Authorsen_US
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal
cristin.qualitycode1
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.1007/978-3-030-34258-6
dc.identifier.cristin1796350
dc.source.pagenumber162en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal