Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorLarsen, Torill Marie Bogsnes
dc.contributor.authorMathisen, Frida Kathrine Sofie
dc.contributor.authorUrke, Helga Bjørnøy
dc.contributor.authorKristensen, Madeleine
dc.contributor.authorBrastad, Bjørn
dc.contributor.authorVik, Martin
dc.contributor.authorWaldahl, Ragnhild Holmen
dc.contributor.authorAntonsen, Karin Marie
dc.date.accessioned2022-03-25T14:20:12Z
dc.date.available2022-03-25T14:20:12Z
dc.date.created2022-01-25T11:03:04Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.isbn978-82-7669-204-4
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2987719
dc.language.isonoben_US
dc.publisherUniversitetet i Bergen, HEMIL-sentereten_US
dc.relation.ispartofseriesHEMIL-rapport;3/2019
dc.titleKan systematisk arbeid med det psykososiale miljøet bidra til bedre gjennomføring i videregående opplæring? : sluttrapport fra COMPLETE-prosjekteten_US
dc.typeResearch reporten_US
cristin.ispublishedtrue
dc.identifier.cristin1989277
dc.relation.projectKunnskapsdepartementet: 20161789.en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel