dc.contributor.author | Larsen, Torill Marie Bogsnes | |
dc.contributor.author | Mathisen, Frida Kathrine Sofie | |
dc.contributor.author | Urke, Helga Bjørnøy | |
dc.contributor.author | Kristensen, Madeleine | |
dc.contributor.author | Brastad, Bjørn | |
dc.contributor.author | Vik, Martin | |
dc.contributor.author | Waldahl, Ragnhild Holmen | |
dc.contributor.author | Antonsen, Karin Marie | |
dc.date.accessioned | 2022-03-25T14:20:12Z | |
dc.date.available | 2022-03-25T14:20:12Z | |
dc.date.created | 2022-01-25T11:03:04Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-7669-204-4 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2987719 | |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Universitetet i Bergen, HEMIL-senteret | en_US |
dc.relation.ispartofseries | HEMIL-rapport;3/2019 | |
dc.title | Kan systematisk arbeid med det psykososiale miljøet bidra til bedre gjennomføring i videregående opplæring? : sluttrapport fra COMPLETE-prosjektet | en_US |
dc.type | Research report | en_US |
cristin.ispublished | true | |
dc.identifier.cristin | 1989277 | |
dc.relation.project | Kunnskapsdepartementet: 20161789. | en_US |