dc.contributor.author | Neteland, Randi | |
dc.contributor.author | Selås, Magnhild | |
dc.contributor.author | Gujord, Ann-Kristin Helland | |
dc.date.accessioned | 2022-04-19T08:38:53Z | |
dc.date.available | 2022-04-19T08:38:53Z | |
dc.date.created | 2022-03-14T11:11:33Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.issn | 1892-2449 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2991243 | |
dc.description.abstract | Artikkelen presenterer ei undersøking av variasjon mellom k- og v- i framlyd av spørjeord blant bergenske barnehagebarn med norsk som første- og andrespråk. I undersøkinga er det brukt innsikter frå både sosiolingvistikk og barnespråkstileigning for å finne ut korleis barna tileignar seg denne sosiolingvistiske variabelen. Datamaterialet som undersøkinga er basert på, er frå opptak av samtalar mellom to‒tre barn som leika saman i barnehagane dei går i. Medan Mykings undersøking av same variabel frå 1988 peika mot ei utvikling der v- i framlyd kunne vere på veg ut av bergensk, har seinare undersøkingar vist at v- framleis er noko brukt, også av ungdommar i Bergen. Dei nye resultata som blir presentert her, viser at barna brukar overraskande mykje v- i framlyd – langt meir enn ungdommar og vaksne frå Bergen. | en_US |
dc.language.iso | nno | en_US |
dc.publisher | University of Bergen | en_US |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | Kor e alle k-ar hen? Variasjon mellom k- og v- i spørjeord blant bergenske barnehagebarn | en_US |
dc.type | Journal article | en_US |
dc.type | Peer reviewed | en_US |
dc.description.version | publishedVersion | en_US |
dc.rights.holder | Copyright 2022 Randi Neteland, Magnhild Selås, Ann-Kristin Helland Gujord | en_US |
cristin.ispublished | true | |
cristin.fulltext | original | |
cristin.qualitycode | 1 | |
dc.identifier.doi | 10.15845/bells.v12i1.3518 | |
dc.identifier.cristin | 2009453 | |
dc.source.journal | Bergen Language and Linguistics Studies (BeLLS) | en_US |
dc.source.pagenumber | 295-317 | en_US |
dc.identifier.citation | Bergen Language and Linguistics Studies. 2022, 12 (1), 295-317. | en_US |
dc.source.volume | 12 | en_US |
dc.source.issue | 1 | en_US |