• norsk
    • English
  • English 
    • norsk
    • English
  • Login
View Item 
  •   Home
  • Faculty of Humanities
  • Department of Foreign Languages
  • Master theses
  • View Item
  •   Home
  • Faculty of Humanities
  • Department of Foreign Languages
  • Master theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Clueless about Class: A Study of how Four Film Adaptations of Jane Austen’s Emma Adapt the Theme of Class

Erdal, Guro
Master thesis
Thumbnail
View/Open
master thesis (881.0Kb)
URI
https://hdl.handle.net/11250/3000797
Date
2022-05-20
Metadata
Show full item record
Collections
  • Master theses [151]
Abstract
Romanen Emma av Jane Austen og synet på klasse som er presentert i forteljinga, har blitt tolka frå ulike vinklar med ulik tyding av forteljinga som ein heilskap. Føremålet med denne masteroppgåva er å vise korleis dei forskjellige klassetolkingane vert overført til filmatiserte versjonar av Emma og kva følgjer dette har for korleis temaet blir forstått. Ved hjelp av filmkategoriane til Linda V. Troost og adaptasjonsteori, undersøkjer eg korleis filmane presenterer klasse samanlikna med det klassesynet ein finn i romanen. Oppgåva tek føre seg korleis klasse vert representert i Jane Austen sin roman og korleis temaet vert vidareført til filmatiserte versjonar, med eit fokus på kva og korleis det er endra for å passe inn i det nye formatet. Ved hjelp av to Emma adaptasjonar frå 1996, 1995 Clueless og den nyaste filmatiseringa frå 2020, illustrerer eg endringar i klassesynet ved dei forskjellige adaptasjonane med bruk av spesifikke klasseaspekt frå romanen overført på film for å argumentere korleis moderne filmskaparar tolkar konseptet og forklarar det til eit moderne publikum. Analysen viser at klasseaspektet i filmane blir illustrert gjennom økonomisk skilnad og materielle eigendelar, noko som tek fokuset vekk frå nyansane i beskrivinga av sosial klasse som romanen etablerer gjennom handlinga. Dette resulterer i at klasseaspektet blir ein mindre synleg navigatør gjennom plottet, noko som skjer når klassesynet endra seg frå eit 1816 klassesyn til post-moderne klassekritikk. Analysen viser at dei fleste adaptasjonane manglar det fullstendige klassebiletet og omset berre delar av klassetemaet som er presentert i romanen, med forskjellige fokus og mål ved adaptasjonane sine.
Publisher
The University of Bergen
Copyright
Copyright the Author. All rights reserved

Contact Us | Send Feedback

Privacy policy
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Service from  Unit
 

 

Browse

ArchiveCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournalsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournals

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Contact Us | Send Feedback

Privacy policy
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Service from  Unit