Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorGujord, Ann-Kristin Helland
dc.contributor.authorMolde, Else Berit
dc.contributor.authorOlsen, Anna-Marie Kjøde
dc.contributor.authorWunderlich, Ilka
dc.date.accessioned2022-09-08T09:43:18Z
dc.date.available2022-09-08T09:43:18Z
dc.date.created2022-03-12T14:54:34Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.issn1892-2449
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3016549
dc.description.abstractDenne artikkelen presenterer ein studie som utforskar kva for plass og vilkår det norske språket har blant internasjonalt tilsette i norsk akademia. Studien inn­går i forskingsprosjektet NINjA – Norsk i akademia og byggjer på resultata av ei spørjeundersøking blant internasjonalt tilsette på 12 norske universitet og høg­skular og intervju med 55 av deltakarane i undersøkinga. Eit viktig utgangs­punkt for analysen er den gjeldande nasjonale språkpolitikken som blir ført over­for universitets- og høgskulesektoren. Det blir funne at internasjonali­seringa som har prega utviklinga i sektoren dei siste tiåra, er i konkurranse med mål­setjingane for språkpolitikken om norsk som samfunnsberande språk på alle domene. Midt mellom desse to agendaene står dei internasjonalt tilsette. Vil­kåra deira for å læra norsk er ikkje gode nok til å sikra at denne tilsettgruppa opp­når det ferdigheitsnivået i norsk som arbeidsoppgåvene krev. Artikkelen kon­kluderer med at denne situasjonen vil kunna ha negative følgjer for inter­nasjonalt tilsette, men truleg også for det norske språket, dersom dei akade­miske institusjonane og dei som utformar språkpolitikken i sektoren, ikkje i større grad legg forholda til rette for at internasjonalt tilsette får utvikla det norske andrespråket sitt.en_US
dc.language.isonnoen_US
dc.publisherThe University of Bergenen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleVilkår for læring og bruk av andrespråk i akademia: Internasjonalt tilsette sine erfaringar med språk på norske universitet og høgskular i lys av rådande språkpolitikken_US
dc.typeJournal articleen_US
dc.typePeer revieweden_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holderCopyright 2022 the authorsen_US
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal
cristin.qualitycode1
dc.identifier.doi10.15845/bells.v12i1.3539
dc.identifier.cristin2009251
dc.source.journalBergen Language and Linguistics Studies (BeLLS)en_US
dc.source.pagenumber113-140en_US
dc.identifier.citationBergen Language and Linguistics Studies (BeLLS). 2022, 12 (1), 113-140.en_US
dc.source.volume12en_US
dc.source.issue1en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal