Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorBørhaug, Kjetil
dc.contributor.authorHelsvig, Kim Gunnar
dc.date.accessioned2024-05-02T11:21:33Z
dc.date.available2024-05-02T11:21:33Z
dc.date.created2023-12-23T11:06:46Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.issn2000-9879
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3128795
dc.description.abstractFagdidaktikken gjeld alle sider ved skulefaget, men den samfunnsfagdidaktiske litteraturen er påfallande lite oppteken av kva som påverkar faget. Kritisk tenking for lærarar handlar også om å ta stilling til kva faget burde vera og forstå korleis dei sjølve kan påverka. Til dette trengst ein slik vidt forstått fagdidaktikk som element i lærarprofesjonen sitt kunnskapsgrunnlag. Faget kan truleg påverkast frå fleire nivå, både transnasjonalt, nasjonalt, og lokalt på skuleeigarnivå, skuleleiarnivå og på lærarkollegienivå. I lys av den store vektlegginga av profesjonsutvikling av norske lærarar dei seinare åra vil vi venta at lærarane er viktige. Dersom dei ikkje er det, vil det vera uttrykk for ei svak profesjonalisering. Forsking om kva som påverkar faget, må ta utgangspunkt i kunnskapsstatus, og ein slik samla gjennomgang ligg ikkje føre. Derfor tilbyr vi i denne artikkelen ein forskingsgjennomgang av norsk samfunnsfagdidaktisk og utdanningshistorisk forsking med vekt på kva for aktørar og institusjonar som påverkar samfunnsfaget. Konklusjonen er at påverknaden på faget er mangelfullt utforska, men det er få spor av myndige lærarar.en_US
dc.language.isonnoen_US
dc.titleKampen om faget - eit forskinsoversyn med vekt på lærarane si rolleen_US
dc.typeJournal articleen_US
dc.typePeer revieweden_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextpostprint
cristin.qualitycode1
dc.identifier.cristin2217393
dc.source.journalNordidactica - Journal of Humanities and Social Science Educationen_US
dc.source.pagenumber28-48en_US
dc.identifier.citationNordidactica - Journal of Humanities and Social Science Education. 2023, 2, 28-48.en_US
dc.source.volume2en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel