• norsk
    • English
  • norsk 
    • norsk
    • English
  • Logg inn
Vis innførsel 
  •   Hjem
  • Faculty of Mathematics and Natural Sciences
  • Department of Mathematics
  • Department of Mathematics
  • Vis innførsel
  •   Hjem
  • Faculty of Mathematics and Natural Sciences
  • Department of Mathematics
  • Department of Mathematics
  • Vis innførsel
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Vurdering for læring i matematikk - vurderingspraksis i 1YT i to klassar på elektrofag

Årdal, Jill Berit
Master thesis
Thumbnail
Åpne
144798376.pdf (3.460Mb)
Permanent lenke
https://hdl.handle.net/1956/12628
Utgivelsesdato
2016-05-31
Metadata
Vis full innførsel
Samlinger
  • Department of Mathematics [803]
Sammendrag
Denne oppgåva handlar om formativ vurdering i matematikk. I problemstillinga spør ein etter i kva grad kapittel- og lekseprøver i 1YT har ein formativ funksjon for elevar på elektrofag. Ein skil mellom formål og funksjon med utgangspunkt i at vurderingssituasjonar ikkje alltid fungerer etter formålet. Studien tek utgangspunkt i kvalitativ metode og byggjer på vurderingspraksis i to eigne klassar. Datagrunnlaget er i hovudsak elevar sine eigenvurderingar etter kapittelprøver og opptak av fagsamtalar.
Utgiver
The University of Bergen
Opphavsrett
Copyright the Author. All rights reserved

Kontakt oss | Gi tilbakemelding

Personvernerklæring
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Levert av  Unit
 

 

Bla i

Hele arkivetDelarkiv og samlingerUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifterDenne samlingenUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifter

Min side

Logg inn

Statistikk

Besøksstatistikk

Kontakt oss | Gi tilbakemelding

Personvernerklæring
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Levert av  Unit