dc.contributor.author | Årdal, Jill Berit | |
dc.date.accessioned | 2016-08-17T15:50:09Z | |
dc.date.available | 2016-08-17T15:50:09Z | |
dc.date.issued | 2016-05-31 | |
dc.date.submitted | 2016-05-31 | eng |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/1956/12628 | |
dc.description.abstract | Denne oppgåva handlar om formativ vurdering i matematikk. I problemstillinga spør ein etter i kva grad kapittel- og lekseprøver i 1YT har ein formativ funksjon for elevar på elektrofag. Ein skil mellom formål og funksjon med utgangspunkt i at vurderingssituasjonar ikkje alltid fungerer etter formålet. Studien tek utgangspunkt i kvalitativ metode og byggjer på vurderingspraksis i to eigne klassar. Datagrunnlaget er i hovudsak elevar sine eigenvurderingar etter kapittelprøver og opptak av fagsamtalar. | en_US |
dc.format.extent | 3629071 bytes | eng |
dc.format.mimetype | application/pdf | eng |
dc.language.iso | nno | eng |
dc.publisher | The University of Bergen | en_US |
dc.subject | Vurdering for læring | eng |
dc.subject | formativ vurdering | eng |
dc.subject | Matematikk | eng |
dc.subject | yrkesfag | eng |
dc.subject | eigenvurdering | eng |
dc.subject | Elevvurdering | nob |
dc.subject | Matematikkundervisning | nob |
dc.title | Vurdering for læring i matematikk - vurderingspraksis i 1YT i to klassar på elektrofag | en_US |
dc.type | Master thesis | |
dc.rights.holder | Copyright the Author. All rights reserved | en_US |
dc.description.localcode | VID-MAUMAT | |
dc.description.localcode | MAUMAT650 | |
dc.subject.realfagstermer | https://data.ub.uio.no/realfagstermer/c012870 | |
dc.subject.realfagstermer | https://data.ub.uio.no/realfagstermer/c009721 | |
dc.subject.nus | 753199 | eng |
fs.subjectcode | MAUMAT650 | |