Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorÅrdal, Jill Berit
dc.date.accessioned2016-08-17T15:50:09Z
dc.date.available2016-08-17T15:50:09Z
dc.date.issued2016-05-31
dc.date.submitted2016-05-31eng
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/1956/12628
dc.description.abstractDenne oppgåva handlar om formativ vurdering i matematikk. I problemstillinga spør ein etter i kva grad kapittel- og lekseprøver i 1YT har ein formativ funksjon for elevar på elektrofag. Ein skil mellom formål og funksjon med utgangspunkt i at vurderingssituasjonar ikkje alltid fungerer etter formålet. Studien tek utgangspunkt i kvalitativ metode og byggjer på vurderingspraksis i to eigne klassar. Datagrunnlaget er i hovudsak elevar sine eigenvurderingar etter kapittelprøver og opptak av fagsamtalar.en_US
dc.format.extent3629071 byteseng
dc.format.mimetypeapplication/pdfeng
dc.language.isonnoeng
dc.publisherThe University of Bergenen_US
dc.subjectVurdering for læringeng
dc.subjectformativ vurderingeng
dc.subjectMatematikkeng
dc.subjectyrkesfageng
dc.subjecteigenvurderingeng
dc.subjectElevvurderingnob
dc.subjectMatematikkundervisningnob
dc.titleVurdering for læring i matematikk - vurderingspraksis i 1YT i to klassar på elektrofagen_US
dc.typeMaster thesis
dc.rights.holderCopyright the Author. All rights reserveden_US
dc.description.localcodeVID-MAUMAT
dc.description.localcodeMAUMAT650
dc.subject.realfagstermerhttps://data.ub.uio.no/realfagstermer/c012870
dc.subject.realfagstermerhttps://data.ub.uio.no/realfagstermer/c009721
dc.subject.nus753199eng
fs.subjectcodeMAUMAT650


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel