Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorChristensen, Tore Morland
dc.date.accessioned2017-08-21T07:22:32Z
dc.date.available2017-08-21T07:22:32Z
dc.date.issued2017-07-26
dc.date.submitted2017-07-25T22:00:04Z
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/1956/16371
dc.description.abstractI denne masteroppgaven ser jeg på hvilken effekt undersøkende matematikk kan ha på elevers holdninger til faget med hovedvekt på motivasjon. Prosjektene har blitt gjennomført med ungdomsskoleelever ved Stiftelsen Montessoriskolen i Bergen.en_US
dc.language.isonobeng
dc.publisherThe University of Bergenen_US
dc.titleAnalyse av undervisningsopplegg med undersøkende matematikken_US
dc.typeMaster thesis
dc.date.updated2017-07-25T22:00:04Z
dc.rights.holderCopyright the Author. All rights reserveden_US
dc.description.degreeMasteroppgåve i matematikkdidatikken_US
dc.description.localcodeMAT650
dc.subject.nus753199eng
fs.subjectcodeMAT650
fs.unitcode12-11-00


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel